pesanan pihak penaja : sekiranya anda mengesan sebarang pencemaran bunyi, PLEASE scroll down dan press the pa-us button. sekian harap maklum C:

Monday, March 8, 2010

hey stranger!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
i laughed non-stop mcm org gila bila tgk *inbox* on fb.
received a mail. from who?
entah mamat sesat mana tah. he sent this :



u ajak i kawennnnnnn? hahahaha aduihhh speechless.
ntah ntah mamat bangla mana tah ni :P
maaf, saya masih under-age. belum cukup lapan belas

dear *whoever u are*,
haiyoo, kalau nk berkenal kenalan pon, toksah la nk kuar ayat power smpi macam tuh skali.
terangkatt der! LOL! HAHAHA!!!

btw, he's NOT even my friend on fb. itu yg buat saya musykil sekali.
pelik dan ajaib.

10 comments:

Nur Syafiqah Yunus said...

hahhahahahahah
so funny!!

NADYA AMINUDIN said...

syera , dye ade add aku kt fb . tp aku deny . HAHA , plikk do . da tue kot dye uhh

irarwww said...

syaf : :P
kl : haha, bengong doe.
faz : siot kauuuu! hahaha buat mashed potato weh. anta kt umah aq :DD

nooraiman said...

ko salah masuk page laa nk tnye masak2 faz.haha.
ee, org tua ajak ko kawen?? jangan2.

hewy said...

weh profile ko gamba aku gak an? ahahaa ntah2 die ko aku hahaha ;P HAHAHAHAA

irarwww said...
This comment has been removed by the author.
irarwww said...

eman : hehe tak nak pon
yan : phewww, nmpknya ko taste org2 tua hahahhaa

WanMohdNashrin said...

hahhaha!sejak ble kaw jd hot haa syirot??

hewy said...

hahaa bongok die yg tpikat kt aku, aku x tpikat kt die :P

irarwww said...

nash : laaa, ko tatau ke aq ni mmg hot? tu la susah, ko x hot kan. tatau org hot tu mcm mne hahaha

yan : ye laa, kiranya muka ko ni, org tua punya taste hahaha