pesanan pihak penaja : sekiranya anda mengesan sebarang pencemaran bunyi, PLEASE scroll down dan press the pa-us button. sekian harap maklum C:

Friday, March 26, 2010

membakar. terbakar. berbakar.

eh, ini post dh dikira 26march ye?
jadi nyaa, MALAM tadi, we, the SIGMATRONS had our bbq dinner.
ini kira mcm last-official-dinner lah kot. (tp rsenye lps ni msti ade je lg mkn mkn haha)

masa ptg tu, mcm dh frust sikit. sbb hujan lebat gila lah.
alhmdulillah la, mlm hujan reda. bole laa nyala api.

the "partayy" starts at 8oclock cmtu.
ble gather mcm ni, mknan bukan lah sgalanye.
tp masa yg diluangkan antara kami semuaaa itu lebih bermakna :P
weh, serius lah, moments mcm ni la yg mmg akan kita igt selamanyaa bukan?
tidak lupa sesi karaoke turut mengiringi perjalanan majlis.
(saya punya suka la nak tulis ayat skema!)

yang menjadi perhatian, pastinya mereka, mereka, wira wirawati yg akan berkhidmat beberapa hari saja lagi. semoga korang tough menghadapi segalanya hehe. esp, ko lep. jgn nanges2 rmbut hilang nnt ahax!




gmba yg lebih byk boleh disaksikan, ditonton, dihayati serta ditangisi di fb saya okay?



konklusinyaa, saya sayang sigmatrons saya! SELAMANYA. xoxo

7 comments:

WanMohdNashrin said...

smlm pas abes bbq ak berjaye bwk kete auto ngan passengers for the fes time ngan slmt.yayy!

irarwww said...

oh sblum ni x selamat la eh? hahaha

Faz Zulkifli said...

nash jgn poyo
padahal kau x turunkan handbreak
smpi kat traffic light alamanda baru kau turunkan ;p
hahahaha!

wo boleh rosak kete doe~

irarwww said...

woihhh gila. bole meletop keta tu weh haha

Nur Syafiqah Yunus said...

bez day eva!!!!
sigmatrons 2009 never dies!

Anonymous said...

dah lama aku tak berak.
tolong la belanja aku makan.
heh.

irarwww said...

eh ko salah tmpt nk berak ah haha