pesanan pihak penaja : sekiranya anda mengesan sebarang pencemaran bunyi, PLEASE scroll down dan press the pa-us button. sekian harap maklum C:

Wednesday, September 1, 2010

pu-pu

last night, on my way to the toilet,
there's something weird on the floor.
what the efffff !!!


and this came out spontaneously: "bodoh punya kucing!"
boleh pulak lahh ada taik kucing atas lantai tuh.
serius geli gilaaaaaa.
masa bangun sahur, jalan sambil tutup sbelah mataaa.
patah selera bhaiii kalau tengok.
and fuhhh, tahan nafas tak payah cakap lah. dlm 100 meter jugak lah aku tahan.
alhamdulillah, bila bgn pagi nak pegi mandi, dh ada org pegi buang taik ituuuu =='

alahhh buat muka kiut pulak kau


semalam pegi jj maluri, shopping raya buat kali keduaaa.
masa beratur nak bayar, tgk akak cashier tu familiar sgt muka dia.
macam siapa ye? puas lah fikir.
tgk tag nama dia, hasinah. uhhh, tak kenal kot.

cik cashier : byk macik beli.
mama : *senyum je*
cik cashier : saya anak sani.

oh my god oh my god! clssmate aku masa tadika rupanya.
mmg kawan long-time-no-see punya lah.
lama gila aku pandang dia. try nak recall siapa dia.
power jugak lah kan memory aku ni. igt lg muka dia haha.
then baru lah aku igt, dulu aq panggil dia ina.
no wonder lah nama dia hasinah. aku kenal aku kenal :P


and petang pulak, ke bangi.
nak cari baju kurung.
but but, mission gagal lah.
tade baju raya yang sesuai.
ada yang lawa, tade size pulak dah.
bila boleh dapat baju raya nih?




No comments: