pesanan pihak penaja : sekiranya anda mengesan sebarang pencemaran bunyi, PLEASE scroll down dan press the pa-us button. sekian harap maklum C:

Monday, December 5, 2011

eh hye!

oh finally, terupdate jugak blog!

i'm back semata2 nak men"jawab" tag dr tash, geng-van-sekolah masa kecik2 dlu! hehe.
so here it is,

The Rules.
1. You must post these rules.
2. Each person must post 11 things about themselves in their journal.
3. Answer the questions the tagger set for you in their post. And create 11 new questions for the people you tagged to answer.
4. You have to choose 11 people to tag and link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
6. No tag back!
7. No stuff in the tagging section about 'YOU ARE TAGGED IF YOU ARE READING THIS' YOU LEGITIMATELY (a.k.a REALLY, TRUST, WILL ALL HONESTLY) have tagged 11 people.

so, for the 2nd rule,

11 things about me:
- bercakap ikut mood. ada mood aku ckp, tade mood aku diam.
- balik shopping, mesti nak try satu2 baju tayang kt semua org yg ada kt umah haha
- sukaaaaaaaaa nyanyi! walaupun tak sedap. tp dpn org x dikenali, i malu2 kucing hewhewhew.
- hari2 mesti makan kentang. kalo x, rasa hari sgt lah x indah wa cakap sama lu!
- dulu masa kecik2 asik bergadoh ngn abg rebut makanan. skrg pandang mknan sume sbelah mata je. cewahhhh.
- tukang licin bekas cake (cake choc aje ye) terunggul di mana jua, bila2 masa haha.
- errr, tinggi kita x naik naik pon sejak darjah *dotdotdot* T.T
- sayang nak guna/pakai bende2 lawa. bila barang tu dh lama, jarang pakai, start buruk, rasa rugi pulak and kata "APEHAL LAH AKU X GUNA BARANG2 NI DULU?!"
- tak reti masak. teloq mata kerbau pon wa takut nak cmpak dlm kuali. *eh tp aku reti masak sup, macaroni, ayam belado etc etc HAHA
- tak makan sayur hijau. makan sikit2 sayur putih. sayur oren ada makan, ada tak makan (carrot x, tomato ye) :P
- cepat bosan bila makan mknan sama bebyk. bila ayam dlm mknan dh habis, aku stop mkn.

APEHAL LAHHH AKU BYK SGT COMMENT PSL MKNAN JE? nampak sgt time tulis ni tapeworm dlm perut dh mintak2 mknan T.T


now, mula lah sesi kedua, sesi menjwb soklan kak tasha! ngeh ngeh

1. Impian kamu yang dah tercapai setakat ni?
* saya menang moto~ haha. impian ye? oh yaa, impian bergamba dgn JERICHO ROSALES! kau ada? ;)

2. Habit kamu yang tak pernah tinggal?
* mcm biasa, hari2 kentang juga dicari

3. Kenangan paling kelakar semasa dibangku sekolah?
* masa tu i pengawas, baju tuck-in, zip kain kt blakang tengah, smart habissss. skali tgh main kejar2 rerupanya zip kain aku rosak. mcm siallll lari kain x berzip HAHA

4. Describe kak tasha in 3 words?
* KAMU DAH TINGGI! :B

5. Dalam sebulan berapa kali topup?
* sekali cenggitu je kot. topap 30. slalu x guna sgt pon. mama yg slalu call titew ;)

6. Kat mana biasanya kamu akan lepaskan tension?
* karoke dpn tv, kt umah. or nanges dlm toilet haha

7. Hobi kamu?
* bengkak kan mata ngadap laptop.

8. Saya comel tak? HAHA..
* oooooomey nye dieee! haha. tp tite lg omei la kan

9. Hubungan saya dengan kamu?
* geng dr zaman skula rndah. dulu siap ada org tanya "eh korg ni kembar ke?". dgn keTINGGIan yg sama, kecomelan yg tiada tolok bandingnya, sama2 pengawas lg tu haha.

10. Kalau dapat duit seribu apa kamu akan buat?
* gila kau kalau x shopping!

11. Errrmm.. Ada ucapan apa apa tak? :)
* ke hadapan kak tasha, pls lah kasi aku tips2 nk tinggi. sket pon jd ah. agak2 ada hrapan lg x? :P


for the 4th requirement,
setelah direnung2kan, insan2 yg bertuah bernama *cheng cheng cheng* :
6. eman
8. ila
*the other 3 ppl akan di-inform kemudian lah ye :P

soalan2 korg kene jawab :
1. mana kenal aku?
2. korg panggil aku apa?
3. 1 bende yg bila korang nampak / sebut mesti igt kat aku? :)
4. 1 fun fact yg aku x pnah2 tau psl korg?
5. bende plg gila / best kita pnah wat sesama? (ke x ada? T.T)
6. tinggi & BERAT korang? haha
7. angan2 korg yg dh lama korg pendam?
8. saiz kasut korg?
9. full name boyfriend / girlfriend korg?
10. plakon / penyanyi pojaan korg?
11. description korg psl aku? :)

No comments: