pesanan pihak penaja : sekiranya anda mengesan sebarang pencemaran bunyi, PLEASE scroll down dan press the pa-us button. sekian harap maklum C:

Thursday, February 16, 2012

kelas memasak

oh hari ini bermula dgn aku terbgn lmbt. berjanji melayu kononnya pkl 10.30, tp 11.30 br terjaga. itupun lps faz call.
memula i thought it was the alarm. so sambil mata bertutup, aku berkata2 di dalam hati, "biar je lah dia bunyik smpi stop sendiri" and then suddenly aku terpikir, bila masa pulak aku set lagu terukir di bintang as alarm? woi woi itu ringtone oi!
*eh i couldn't sleep ok mlm td! lps smyg subuh pkl 6.30 br tdo. biological clock sedang terumbang ambing


jd berangkatlah aku tanpa bersarapan (lps mandi eh! siap uruskan baju2 di dlm washing machine lg). perut lapar oi!
mana destinasi hari ini? - port plg heaven, umah syaza! :P
pakat nak main masak2 hari ni hewhewhew.

sampai2, syza yg baik hati buatkan choc chips waffle 2 ketol yeay!
then we went to alamanda, mau cari segala ingredients. kata nak main masak2! haha main lah sgt.
and and disebabkan kelaparan tahap melampau, after membeli belah, singgalah makan.
ya allah, apehal lah time2 lunch hour gak ktorg smpi? =..=

aku makan ada 1 lunch set ni, murahnyaaaa RM4.90 only!
bila sampai2, alahaiiiii secipottttnya. dh mcm makanan canteen skola rendah. seriously!
seeee?

okay lupakan kekecewaan di situ. so basically, we managed to baked 2 choc-related food today hihi.
the 1st one is my fav, the choc chunk cookies :)
tadaaa! nampak mcm soft cookies femes amos x? hewhewhew

next, banana choc chip muffin!
pisang hasil lenyekan faz
*faz, sesungguhnya part ada choc chips plg sedap ok? ;)

No comments: